مشخصات توزیع آب در برج های خنک کننده توسط نازل ها

نازل برج خنک کننده:

ویژگی های توزیع آب نازل های برج خنک کننده با صفحات اسپری که برای توزیع آب خنک کننده به محل های خنک کننده در کولینگ تاور استفاده می شود یکی از پارامتر های مهم در انتخاب نازل برج خنک کننده است. مشخصه توزیع آب توزیع آب از محور نازل در امتداد پر کردن را توصیف می کند. یکی از پارامتر های موثر بر مشخصه توزیع آب نازل برج خنک کننده سرعت جریان هوا جریان هوای جریان متقابل است. مشخصات توزیع آب معمولاً با استفاده از مجموعه ظروف اندازه گیری می شود. مشکل این روش اندازه گیری خصوصیات، انسداد جریان هوا با مجموعه ظروف است. بنابراین، این کار با استفاده از روش تجسم است.

از نازل های برج خنک کننده با صفحه برای توزیع آب در برج های خنک کن مرطوب استفاده می شود. برج های خنک کننده دستگاه های دفع کننده حرارت تبخیری هستند که از طریق خنک سازی آب توسط هوا، گرمای زباله را به جو می رسانند.

سیستم های توزیع آب در کولینگ تاور از خطوط لوله و نازل برج خنک کننده تشکیل شده است. اولین نازل های برج خنک کننده دارای صفحه ای که در برج خنک کن استفاده می شود، معمولاً از سرامیک یا شیشه ساخته می شوند. نازل برج خنک کننده از دو قسمت جداگانه یک نازل اسپری و یک صفحه اسپری تشکیل شده است. نازل اسپری به کانال توزیع آب وارد می شود. صفحه اسپری به میله چوب زیر نازل نصب می شود. از سرامیک ها یا نازل های شیشه ای با صفحه جداگانه نازل های جمع و جور با صفحه اسپری ساخته شده از پلاستیک به دست می آوریم.

در حال حاضر نازل برج خنک کننده دارای دو ویژگی مهم است که در طراحی برج خنک کننده استفاده می شود. اولین مورد یک مشخصه سرعت جریان است. این مشخصه معمولاً در نمودار منحنی است. هر منحنی نشان دهنده داده ها برای قطر دهانه مختلف یک نازل است. ویژگی دوم ویژگی توزیع آب است. این توزیع آب در زیر نازل برج خنک کننده تک پاشش است. این ویژگی معمولاً برای سطح ورودی پرش توصیف می شود. سیستم توزیع آب معمولاً شامل فنجان های اندازه گیری است که در یک خط یا شبکه آرایه ای سیلندر های اندازه گیری مرتب شده اند. روش های جمع آوری آب به استوانه های اندازه گیری توسط مشخصه توزیع آب بدون تأثیر جریان هوا معمولاً و فقط برای یک فاصله بین نازل برج خنک کننده و مواد پر کننده ارائه می شود.

امکانات و روش تجربی:

تسهیلات آزمایشی نشان داده است، شامل برج مکانیکی خنک کننده مایع با سلول آزمایش، کانال آب و حوضه آب با آب گرم است. سلول های آزمایش شده در نازل برج خنک کننده با صفحه قرار می گیرند و فیلم پر می شود. سطح مقطع سلول آزمایش 1520 8 820 میلیمتر است. آب سلول آزمایشی در کانال آب زیر سلول آزمایش جمع می شود. برج خنک کننده مرطوب دارای یک فن گریز از مرکز با سرعت متغیر در خروجی است. قطر لوله با نازل 100 میلیمتر است. فاصله بین خطوط لوله و پر شدن فیلم 500 میلیمتر است.

از روش تجسم برای اندازه گیری خصوصیات توزیع آب نازل های برج خنک کننده استفاده شد. تجهیزات اندازه گیری از یک دوربین و یک آرایه  LED 80 وات برای تولید ورق نور تشکیل شده است. نازل برج خنک کننده قطره آب ایجاد می کند. قطره های آب از قسمت آزمایش عبور می کنند. یک صفحه نوری حجم کنترل را در سلول آزمایش تنظیم می کند. هنگام عبور از این حجم کنترل، هر قطره آب توسط ورق نوری روشن می شود. بین دوربین و صفحه روشن یک فیلم آب روی شیشه جلو اتومبیل پلکسی قرار داشت. فیلم آب تماس بین قطرات آب و شیشه جلو اتومبیل را مسدود کرد. عملکرد آب مانند یک فیلتر متوسط ​​طبیعی بود.

ویژگی توزیع آب نازل برج خنک کننده با صفحه ای که در برج های خنک کن استفاده می شود برای طراحی کولینگ تاور بسیار مهم است. ما می خواهیم یک بار آب یکنواخت در قسمت ورودی داشته باشیم. ما می توانیم بار آب یکنواخت را با انتخاب فاصله بین نازل های برج خنک کننده و خطوط لوله تنظیم کنیم. در این حالت ویژگی توزیع آب نقش مهمی دارد. ارزیابی کیفی بار یکنواخت آب را فراهم می کند.

ویژگی های توزیع آب را می توان بر اساس داده های تجربی نازل برج خنک کننده با صفحه پیش بینی کرد. توزیع آب یک نازل برج خنک کننده اغلب شامل حداکثر شعاع کارکرد نازل برج خنک کننده برای یک فاصله بین پر کردن و نازل برج خنک کننده است که معمولاً وقتی از سیلندر های اندازه گیری استفاده می کنیم.

اگر می خواهیم حداکثر کارایی رادیوم یک نازل برج خنک کننده را برای چندین فاصله بین پر کردن و نازل برج خنک کننده با یک اندازه گیری به دست آوریم، روش تجسم را انتخاب کردیم. در این صورت، ما میزان دقیق جریان آب را به دست نمی آوریم. اما ما اطلاعات مهمی در مورد نحوه توزیع آب در زیر نازل برج خنک کننده به دست آوردیم. اندازه گیری خصوصیات توزیع آب نازل فقط برای یک سرعت جریان هوا کافی نیست و برای هر سرعت جریان هوایی لازم است تا مشخصات توزیع آب با روش تجسم اندازه گیری شود. روش تجسم نشان می دهد که اگر جریان آب در نزدیکی صفحه اسپری رخ دهد، تأثیر جریان برگشت بسیار زیاد است. فیلم آب نزدیک صفحه اسپری به تغییر سرعت هوا بسیار حساس است. در همان حالت قادر به ایجاد اثر زنگ آب است.

تولید کننده نازل برج خنک کننده:

ما امیدواریم که این وبلاگ کوتاه به شما کمک کرده باشد تا درک بهتری از متغیر هایی که می توانند بر تأثیر عملکرد برج خنک کننده تاثیر بگذارند، به دست آورید. اگر می خواهید در مورد گزینه های گولینگ تاور که شرکت ناب زیست ارائه می دهد بیشتر بدانید یا می خواهید با یکی از تکنسین های برج خنک کننده ما بررسی تعمیر و نگهداری کنید، امروز با ما تماس بگیرید و قرار ملاقات بگذارید. ما در صدد ارائه بهترین راه حل های برج خنک کننده صنعتی هستیم و مطمئن هستیم که در صورت نیاز می توانیم به شما کمک کنیم.

برج های خنک کننده، اگر چه ماشین های قدرتمندی هستند، اما برای اطمینان از عملکرد صحیح آن ها در بالا ترین بازده به بازرسی های دقیق نیاز دارند. یکی از مهم ترین اجزای نگهداری، پیشرانه دنده برج خنک کننده است. کارشناسان خدمات برج خنک کننده یا کولینگ تاور در شرکت ناب زیست می توانند به شما در نگهداری، تمیز کردن و تعمیر درایو های دنده برج خنک کننده، اسپرینکلر برج خنک کننده، نازل برج خنک کننده، پکینگ برج خنک کننده، قطره گیر برج خنک کننده و فن های برج خنک کننده کمک کنند.

گروه تولیدی و صنعتی ناب زیست در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های برج خنک کننده و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برج خنک کن و فرایند تولید برج خنک کننده و همچنین سؤالات بیشتر در مورد راه حل های کمکی برج خنک کننده یا سایر دستگاه های خنک کن و نیز اطلاع از قیمت نازل برج خنک کننده، لطفاً با کارشناسان و متخصصان ناب زیست از طریق شماره تماس های 02186127232 و 09127051674 در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات ما، از جمله سیستم مدیریت روغن قابل حمل برای برج خنک کننده، از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که در مورد مناطقی که خدمات می دهیم و کیفیت ساختی که می توانیم برای تعمیر یا نو سازی درایو های چرخ دنده برج خنک کننده شما به ارمغان آوریم، به شما بیشتر بگوییم. همچنین می توانید می توانید برای تصفیه آب و فروش قطعات برج خنک کننده با ما تماس بگیرید.

برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص ناب زیست در تماس باشید. 



Comments